Ontevreden?

Als u ontevreden bent over mijn werkwijze, hoop ik dat u dit zo snel mogelijk met mij bespreekt zodat we het probleem op kunnen lossen. Indien we er samen niet uit komen, kan ik u doorverwijzen naar een collega of een andere instelling.

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met mij, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) via klachten@cbkz.nl of per aangetekende post: CBKZ, Antwoordnummer 570, 4200 WB Gorinchem. 

Klachten kunnen digitaal worden ingediend met het klachtenformulier. Het CBKZ is een externe organisatie waar mijn praktijk is aangesloten om onvrede en klachten over de zorg te helpen oplossen.

Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met het CBKZ. U start dan nog geen procedure op.

De beroepscode voor psychologen is hier te bekijken.